2 days after halloween


2012-11-02 14:50:00
People   3 Kommentarer
Hello!
 
Inget bloggande jag vet... men det har hänt mycket nu den senaste månaden. Det har varit två föreställningar, mycket läxor + prov, och bara allmänt mycket med dansen. Men den 31 oktober hade vi en enorm halloween fest för hela klassen! Vi hade det sjukt roligt, och alla hade ansträngt sig till det yttersta med sina kostymer, och alla va på toppen humör. Vi var totallt 20 pers, så det var en aning packat
 
Jag skulle då föreställa Marie Antoinette, för dem som inte visste avrättades hon med giljotin
 Tilda

hur såg de andra ut då? :P

2012-11-02 16:59:29
 Olivia

SV: De du... nää men jag lyckades aldrig ta några bilder eftersom jag hade fullt upp hela kvällen! Det var helt kaos haha, men jag ska se om jag kan få fram några från vännerna ;)

2012-11-03 12:19:09
 http://thelifeofadancer.blogg.se
 Tilda

jaha ah d kan jag tänka mej ;) mm ^^

2012-11-03 15:06:16



Namn:


E-mail publiceras inte


Webb-site


Skriv din kommentar


Spara uppgifter?

Trackback